web analytics

Розробники відповіли на критику Prince of Persia: The Sands of Time

На Ubisoft Forward нам таки анонсували Prince of Persia: The Sands of Time Remake, і спільнота сприйняла його… м’яко кажучи, дещо неоднозначно.

Займається проектом індійський підрозділ компанії Ubisoft — Ubisoft Mumbai та Ubisoft Pune. І це вперше обом студіям доручили повністю займатися великим проектом. Як виявилося, гру розробляють уже понад 2,5 роки і над нею працювало близько 170 розробників. Вони переробили графічну складову, створили нові моделі персонажів та оточення, ну і звісно ж, створили нові анімації. У якості рушія був обраний Anvil, на якому розробляють ігри серії Assassin’s Creed.

Звісно, як це часто трапляється, ігроладна складова рімейку дечим відрізняється від оригіналу. Ігротворці переробили бойову систему, а також систему керування персонажем. Також озвучення персонажів було переписано заново, власне, як і кат-сцени — тож Юрій Ловенталь, який повернувся до ролі Принца, та Супіндер Рейч (Фара) працювали не лише за мікрофоном, а й у mocap-костюмах. Також у створенні проекту брав участь автор оригінального “Принца Персії” Джордан Мехнер.

Фанати Prince of Persia безумовно раді поверненню серії, але дуже багато користувачів залишилися незадоволені графікою, яка хоч і технологічніша за оригінал, далеко не завжди є красивішою. Ба більше, навіть титульний арт гри і той зазнав погіршення.

Керівник розробки П’єр-Сільвен Жіре розповів, що вибір стилістики був свідомим. Автори проекту не хотіли, аби проект виглядав, як ще одна гра серії про асасинів і водночас не так, як гра остання гра про Принца. Їм був потрібен унікальний стиль. За словами П’єра-Сільвена, уся магія тут передається за допомогою освітлення та насиченості кольорів.

Також він додав, що на презентації показали старішу версію гри і чимало з того, що привернуло увагу спільноти в дебютному трейлери (зокрема, НІПи-клони в одній сцені) вже виправлено. Набагато більше розробники приділють увагу ґеймплею, бо Anvil Engine призначений для ігор з відкритим світом, а “Піски Часу” — це компактна і лінійна гра, тож переносити окремі ігроладні можливості виявилося жахіттям. Найбільше часу забрало саме “відмотування часу”, бо рушій просто не був пристосований ні до нього, ні до сповільнення, ні до інших часових маніпуляцій.

 

Prince of Persia: The Sands of Time Remake вийде 21 січня 2021 року на ПК, PlayStation 4 та Xbox One. Усі, хто зробить попереднє замовлення, отримають набір “Повернення до витоків”, який міститиме “класичний” костюм Принца, старий дизайн мечів, а також ексклюзивний фільтр.

 

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ubisoft спростувала чутки стосовно Animus Hub для прийдешніх ігор Assassin’s Creed

assassin's creed animus hub

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом

the rogue prince of persia

Ubisoft відновила розробку скасованого PvE шутера Project U

ubisoft prokect u

На Ubisoft подали до суду через відключення серверів The Crew

crew

«Бути хорошою грою вже недостатньо»: керівник Assassin’s Creed розкрив причину перенесення Shadows

ac shadows

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

Анонсовано колаборацію S.T.A.L.K.E.R. 2 і Tom Clanсy`s The Division 2

p.ua.the division 2 stalker 2

Ubisoft розробляє ремейк однієї з минулих частин Rayman

Популярне